Διαδικασιες Ταυτοποιησης Στοιχειων
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η Pari - Tech (CY) Limited (εφεξής η "Εταιρεία"), που αποτελεί μέρος του ομίλου Parimatch (όμιλος εταιρειών), θεωρεί ότι η καθιέρωση κατάλληλων διαδικασιών ταυτοποίησης στοιχείων αποτελεί σημαντικό αναπόσπαστο μέρος των εργασιών της. Λόγω της μη άμεσης φύσης των υπηρεσιών διαδικτυακού στοιχήματος, η ορθή ταυτοποίηση της ταυτότητας του Πελάτη αποτελεί έναν από τους πρωταρχικούς στόχους της Εταιρείας για μετριασμό των κινδύνων που σχετίζονται με τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες / χρηματοδότηση της τρομοκρατίας και τη δόλια δραστηριότητα. Η διεύθυνση της Εταιρείας, οι αξιωματικοί και οι υπάλληλοι που συνδέονται με τους Πελάτες πρέπει να μελετήσουν και να έχουν πρακτική γνώση των διαδικασιών που ορίζονται στο παρόν.
2. ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ, ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
2.1. Όροι που διέπουν τους Λογαριασμούς Πελατών
2.1.1 Συμφωνία
Πριν από την εγγραφή, κάθε Πελάτης διαβάζει και αποδέχεται τους Όρους και Προϋποθέσεις, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής.
2.1.2 Όροι και Προϋποθέσεις
Σε περίπτωση αλλαγών, μετατροπών ή τροποποιήσεων στους ισχύοντες Όρους και Προϋποθέσεις, της Εταιρείας:- Στην ιστοσελίδα θα εμφανίζεται μια καινούργια έκδοση κανόνων αμέσως μόλις τεθούν σε ισχύ και θα δείχνει με σαφήνεια την ημερομηνία από την οποία ισχύουν οι τροποποιημένοι κανόνες.
2.1.3 Απόρρητο
Όλα τα δεδομένα του Πελάτη υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις, οι οποίοι γίνονται αποδεκτοί από κάθε Πελάτη κατά την εγγραφή. Δε γίνεται επεξεργασία δεδομένων για μη εγγεγραμμένους Πελάτες.
Τα δεδομένα των εγγεγραμμένων χρηστών αποθηκεύονται σε διακομιστές στις εγκαταστάσεις της Εταιρείας με περιορισμένη πρόσβαση. Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα. Λεπτομέρειες σχετικά με την ασφάλεια του εξοπλισμού, του δικτύου και του λογισμικού παρουσιάζονται στην Ενότητα 5 πιο κάτω.
Η πρόσβαση και η αποκάλυψη των αποθηκευμένων δεδομένων σε τρίτους απαγορεύεται από εσωτερικούς κανόνες και πολιτικές της Εταιρείας.
Όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ) 2016/679.
2.2. Αναγνώριση και Επαλήθευση Πελάτη
2.2.1 Αναγνώριση Πελάτη
Κάθε άτομο που θέλει να τοποθετήσει στοιχήματα και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του ιστότοπου www.parimatch.com.cy υποχρεούται να εγγράψει έναν προσωπικό λογαριασμό. Η εγγραφή του προσωπικού λογαριασμού περιλαμβάνει τα ακόλουθα πεδία ταυτοποίησης:
- Βεβαίωση ότι ο Πελάτης έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του/της
- Όνομα και επώνυμο: όπως αναγράφονται στην ταυτότητα ή το διαβατήριο του Πελάτη
- Ημερομηνία και τόπος γέννησης
- Εθνικότητα
- Χώρα, πόλη διαμονής, διεύθυνση κατοικίας
- Αριθμός και σειρά του εγγράφου ταυτοποίησης
- Ηλεκτρονική διεύθυνση
- Μυστική ερώτηση
- Ταχυδρομική διεύθυνση
- Αριθμός τηλεφώνου
Εάν ο Πελάτης δεν συμπλήρωσε όλα τα απαραίτητα πεδία στη φόρμα εγγραφής, το σύστημα δεν θα του/της επιτρέψει να προχωρήσει με την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής.
Οι πληροφορίες που παρέχονται στην φόρμα εγγραφής ελέγχονται χρησιμοποιώντας την προσέγγιση που βασίζεται στον κίνδυνο (risk-based approach) που περιγράφεται στην Πολιτική ΑΜL (αξιολόγηση κινδύνου ML & TF) - φύση και πολυπλοκότητα του κινδύνου.
Αφού επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας, κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο επαλήθευσης στην πρόσκληση που αποστέλλεται στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, μπορείτε ως Πελάτης να αποκτήσετε πρόσβαση στο λογαριασμό στοιχημάτων σας εισάγοντας το όνομα λογαριασμού σας και τον κωδικό πρόσβασης που δημιουργήθηκε κατά την εγγραφή σας στον ιστότοπο. Αυτός ο κωδικός πρόσβασης μπορεί να αλλαχτεί από τον Πελάτη ανά πάσα στιγμή στον Ιστότοπο, μετά τη διαδικασία έγκρισης.
2.2.2 Επαλήθευση του Πελάτη
Η Εταιρεία θα επαληθεύσει την ταυτότητα του Πελάτη και τις πληροφορίες που προσκόμισε κατά την εγγραφή, εντός 30 ημερών από τη στιγμή της υποβολής της αίτησης εγγραφής.
Η αρχική επαλήθευση πραγματοποιείται από την Εταιρεία για να επιβεβαιωθεί ότι ο λογαριασμός παιχνιδιού έχει εγγραφεί βάσει πραγματικών δεδομένων και ότι ο Πελάτης έχει συμπληρώσει την ηλικία των 18 ετών. Για τον σκοπό αυτό, ο Πελάτης πρέπει να ανεβάσει το διαβατήριό του/της, το δελτίο ταυτότητάς του/της, την άδεια παραμονής του/της και άλλα σχετικά έγγραφα στις ρυθμίσεις του λογαριασμού παιχνιδιού του/της. Η διεύθυνση κατοικίας μπορεί να αποδειχθεί μέσω της προσκόμισης ενός λογαριασμού κοινής ωφέλειας, κατάστασης τραπεζικού λογαριασμού, ή κατάστασης πιστωτικής κάρτας με ημερομηνία εντός των τελευταίων 6 μηνών. Η απόδειξη της διεύθυνσης κατοικίας θα πρέπει να αντιστοιχεί με το όνομα και τη διεύθυνση που αναφέρονται στην αίτηση εγγραφής του Πελάτη.
Το όνομα, επώνυμο, φωτογραφία, ημερομηνία γέννησης, αριθμός εγγράφου πρέπει να είναι σαφώς ορατά στο έγγραφο. Μπορούν να γίνουν αποδεκτές μόνο έγχρωμες φωτογραφίες εγγράφων (οι ασπρόμαυρες σαρώσεις και τα αντίγραφα των εγγράφων δεν επιτρέπονται). Οι σελίδες των εγγράφων πρέπει να είναι πλήρως ορατές. Αποδεκτές γλώσσες των εγγράφων είναι η ελληνική, η αγγλική, η ρωσική, η ουκρανική. Αποδεκτές μορφές των αρχείων: jpg, jpeg, gif, όχι μεγαλύτερες από 5 MB.
Κατά τη διακριτική της ευχέρεια, η Εταιρεία μπορεί να απαιτήσει πρόσθετη απόδειξη της ταυτότητας του Πελάτη ανά πάσα στιγμή, ανεξάρτητα από το εάν ο Πελάτης έχει περάσει την αρχική επαλήθευση. Η λίστα των επιπλέον εγγράφων μπορεί να περιλαμβάνει (αλλά δεν περιορίζεται σε): ψηφιακή φωτογραφία του Πελάτη με το διαβατήριο του/της, δελτίο ταυτότητας, πιστοποιητικό γέννησης, λογαριασμό κοινής ωφέλειας, κατάσταση τραπεζικού λογαριασμού/κάρτας κ.λ.π. Ο Πελάτης μπορεί να προσκομίσει αυτά τα έγγραφα στέλνοντας ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση [email protected]. Υπό κανονικές συνθήκες, η επαλήθευση της ταυτότητας του κατόχου του στοιχηματικού λογαριασμού γίνεται εντός 24 ωρών από τη στιγμή της υποβολής των εγγράφων που επιβεβαιώνουν την ταυτότητα του Πελάτη.
Η εγγραφή του λογαριασμού στον ιστότοπο για οποιονδήποτε άλλον εκτός από φυσικό πρόσωπο απαγορεύεται.
2.2.3 Δέουσα Επιμέλεια Πελάτη
Οι πλήρεις διαδικασίες Δέουσας Επιμέλειας, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών επαλήθευσης, των διαδικασιών ταυτοποίησης και της πολιτικής AML & TF, αναπτύσσονται με βάση την προσέγγιση που βασίζεται στον κίνδυνο (risk-based approach) και η οποία περιγράφεται στην Πολιτική AML.
Προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι έλεγχοι της δέουσας επιμέλειας, οι υπάλληλοι χρησιμοποιούν αυτόματα συστήματα ελέγχου, εξατομικευμένους ελέγχους και ελέγχους σε ηλεκτρονικά μητρώα.
2.2.4 Ενισχυμένη Δέουσα Επιμέλεια Πελάτη
Τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται για την ενισχυμένη επαλήθευση του Πελάτη περιγράφονται στην αντίστοιχη ενότητα ML & TF για την Αξιολόγηση Κινδύνου.
Η ενισχυμένη επαλήθευση του Πελάτη θα μπορούσε να γίνει σε οποιαδήποτε στιγμή της δραστηριότητας του, ξεκινώντας από τη διαδικασία εγγραφής και συνεχίζοντας με όλες τις περαιτέρω διαδικασίες - καταθέσεις, στοιχήματα, αναλήψεις.
Οι ενισχυμένοι έλεγχοι περιλαμβάνουν την πλήρη επαλήθευση εγγράφων καθώς και τυχόν πρόσθετες απαιτήσεις έως ότου ικανοποιηθούν όλα τα πρότυπα ελέγχου και ταυτοποίησης του αρμόδιου Τμήματος. Για παράδειγμα - τουλάχιστον δύο έγγραφα, που εκδίδονται από διαφορετικές αρχές και που επιβεβαιώνουν τη διεύθυνση, φωτογραφία με την ταυτότητα στα χέρια κ.λ.π.
Εάν ο υπάλληλος του αρμόδιου Τμήματος της Εταιρείας υποπτευθεί ότι υπάρχει αίτηση ΠΕΠ (Πολιτικά Εκτεθειμένο Πρόσωπο), ενημερώνει τον Προϊστάμενό του/της, ο οποίος επικοινωνεί και συμφωνεί για την περαιτέρω δράση με τη Διεύθυνση της Εταιρείας.
2.2.5 Τρίτοι Παροχείς Πληροφοριών Ταυτοποίησης
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι υπάλληλοι της Εταιρείας που είναι υπεύθυνοι για τους Πελάτες, χρησιμοποιούν βάσεις δεδομένων από Τρίτους Παροχείς για τον έλεγχο των Πελατών.
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι ακόλουθες βάσεις δεδομένων:
-Οι βάσεις δεδομένων της United Βookmakers που περιλαμβάνουν τον κατάλογο των δόλιων παικτών.
-Δεδομένα από τα Συστήματα Πληρωμών - συμβατότητα με τα αρχεία των Πελατών, Μαύρες λίστες με τους μη αξιόπιστους Πελάτες. Τα συστήματα πληρωμών έχουν μια καλά αναπτυγμένη διαδικασία δέουσας επιμέλειας και ταυτοποίησης Πελατών. Γι’ αυτό και τα Τμήματα Καταπολέμησης Απάτης και Πληρωμών, τα οποίοι πραγματοποιούν ελέγχους συχνά αναφέρονται στα δεδομένα που παρέχονται από τα Συστήματα Πληρωμών προκειμένου να συμβιβάζονται οι πληροφορίες που παρέχονται από τον Πελάτη στη φόρμα εγγραφής του με τις πληροφορίες που καταγράφονται στη βάση δεδομένων του Συστήματος Πληρωμών. Οι εργαζόμενοι που εκτελούν ελέγχους στις μαύρες λίστες μπορούν να βρουν λίστες προσώπων, τα οποία αποκλείστηκαν για συγκεκριμένους λόγους. Τέλος, τα Συστήματα Πληρωμών στέλνουν αυτόματες ή μη αυτόματες ειδοποιήσεις, εάν εντοπίσουν οποιαδήποτε ύποπτη συναλλαγή. Όλες αυτές οι ειδοποιήσεις ελέγχονται και αξιολογούνται από τους υπεύθυνους εργαζόμενους της Εταιρείας.
- Βάση Δεδομένων Risk Intelligence (για παράδειγμα, το World-Check)
- Οποιαδήποτε άλλη δημόσια πηγή πληροφοριών και δεδομένων
2.2.6 Έλεγχοι Δικαιοδοσίας/Tοποθεσίας κατά την Εγγραφή
Η κύρια γλώσσα του ιστότοπου είναι η ελληνική. Άλλες γλώσσες που υποστηρίζονται τόσο στον ιστότοπο όσο και στις υπηρεσίες υποστήριξης πελατών είναι η αγγλική και η ρωσική.
Σε περίπτωση ασυμφωνίας μεταξύ της ελληνικής έκδοσης και μιας έκδοσης σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα, τότε υπερισχύει μόνο η ελληνική έκδοση.
2.2.7 Πολλαπλοί Λογαριασμοί Πελατών
Σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις της Εταιρείας, ένας Πελάτης επιτρέπεται να έχει όχι περισσότερους από έναν λογαριασμούς.
2.2.8 Πρόσβαση στο Λογαριασμό Πελατών
i) Μετά την επιτυχή συμπλήρωση της Φόρμας Εγγραφής, ο Πελάτης λαμβάνει ένα μήνυμα στην εγγεγραμμένη ηλεκτρονική του διεύθυνση. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιέχει έναν σύνδεσμο ενεργοποίησης. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής, ο Πελάτης θα πρέπει να πατήσει τον σύνδεσμο. Μετά την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ο Πελάτης θα λάβει ένα αυτόματο μήνυμα στην ηλεκτρονική του διεύθυνση με τον κωδικό πρόσβασης.
ii) Η ασφάλεια του λογαριασμού του Πελάτη εξαρτάται καταρχήν από τον μυστικό κωδικό πρόσβασης, τον οποίο κανείς δε γνωρίζει εκτός από τον Πελάτη, καθώς επίσης και τον μοναδικό αριθμό ταυτότητας:
Εάν ο Πελάτης υποψιαστεί ότι ο λογαριασμός του έχει υποκλαπεί (hacked), οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας μπορεί να καλέσει ή να γράψει στην Υποστήριξη Πελατών και αμέσως θα μπλοκάρουν το λογαριασμό μέχρι να γίνει κατάλληλη διερεύνηση και ο Πελάτης να ικανοποιηθεί ότι ο λογαριασμός του/της είναι επαληθευμένος.
Επίσης, το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης παρακολουθεί συνεχώς τη δραστηριότητα του Πελάτη - τις διευθύνσεις IP, τους τύπους παιχνιδιών και το στυλ στοιχημάτων, τα Συστήματα Πληρωμών που χρησιμοποιεί. Εάν εντοπιστεί κάποια ασυνήθιστη συμπεριφορά από τους υπαλλήλους του αρμόδιου Τμήματος, τότε κλειδώνεται η δραστηριότητα στο λογαριασμό του Πελάτη για μικρό χρονικό διάστημα, ώστε να ελεγχθεί εάν ο Πελάτης εκτελεί τις ενέργειες από μόνος του ή υπάρχουν ενδείξεις απάτης. Όσον αφορά τους εσωτερικούς ελέγχους, το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης σε καθημερινή βάση εκδίδει αναφορά εξειδικευμένης προσαρμογής (manual adjustment report) και εξετάζει τυχόν αλλαγές που έγιναν στο λογαριασμό του Πελάτη.
iii) Κάθε επόμενη πρόσβαση στο λογαριασμό οποιουδήποτε Πελάτη περιλαμβάνει την συμπλήρωση των ακόλουθων πεδίων: ταυτότητα χρήστη και συνθηματικό. Η ταυτότητα χρήστη είναι ένας μοναδικός αριθμός που δίνεται σε κάθε Πελάτη σύμφωνα με τον οποίο μπορεί να εντοπιστεί το ιστορικό / ενέργειες του.
iv) Για να επιβεβαιωθεί έμμεση πρόσβαση στο λογαριασμό του Πελάτη, ο Πελάτης θα πρέπει να απαντήσει στη μυστική ερώτηση, την οποία επιλέγει κατά τη διάρκεια της εγγραφής.
v) Αν ο Πελάτης ξεχάσει την ταυτότητα χρήστη ή το συνθηματικό του ή ζητήσει κάποιες συγκεκριμένες πληροφορίες μέσω της συνομιλίας υποστήριξης, είναι υποχρεωτικό να υποβάλει στην ομάδα υποστήριξης το όνομα και το επώνυμο με τα οποία έκανε εγγραφή, να έχει πρόσβαση στην εγγεγραμμένη ηλεκτρονική διεύθυνσή του και να είναι έτοιμος να απαντήσει στη μυστική ερώτηση.
Η επαναφορά κωδικού πρόσβασης μπορεί να γίνει ως ακολούθως:
- Αίτηση επαναφοράς του συνθηματικού στην ιστοσελίδα περιλαμβάνει τα ακόλουθα πεδία: αριθμός λογαριασμού και ημερομηνία γέννησης. Εάν οποιαδήποτε από τις παρεχόμενες πληροφορίες δεν είναι σωστή, υπάρχει μια δεύτερη αίτηση που περιλαμβάνει τα ακόλουθα πεδία: Αριθμός λογαριασμού, ηλεκτρονική διεύθυνση, Όνομα, Επώνυμο, Νόμισμα και Πόλη διαμονής.
Μετά την επιτυχή αποκατάσταση της πρόσβασης, ο Πελάτης θα λάβει ένα αυτόματο μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνσή του, με νέο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση του λογαριασμού του και νέο κωδικό πρόσβασης.
Η επαναφορά της ταυτότητας χρήστη μπορεί να γίνει ως ακολούθως:
-Στέλνοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], συμπεριλαμβάνοντας: Όνομα και Επώνυμο, εγγεγραμμένη ηλεκτρονική διεύθυνση, εκτιμώμενη ημερομηνία εγγραφής (προαιρετικό).
- Αίτηση επαναφοράς που περιλαμβάνει τα ακόλουθα πεδία: ηλεκτρονική διεύθυνση και ημερομηνία γέννησης. Εάν οποιαδήποτε από τις παρεχόμενες πληροφορίες δεν είναι σωστή, υπάρχει μια δεύτερη αίτηση που περιλαμβάνει τα ακόλουθα πεδία: ηλεκτρονική διεύθυνση, Όνομα, Επώνυμο, Νόμισμα και Πόλη διαμονής.
2.2.9 Αλλαγή Στοιχείων
Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την κατάλληλη ειδοποίηση και ενημέρωση για τυχόν αλλαγές που έγιναν στα δεδομένα εγγραφής του. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται σύμφωνα με την ακόλουθη διαδικασία:
1. Ο Πελάτης αποστέλλει αίτημα ενημέρωσης των υποβλημένων δεδομένων του από την εγγεγραμμένη ηλεκτρονική διεύθυνσή του. Ο Πελάτης πρέπει να συμπεριλάβει τον αριθμό ταυτότητας χρήστη στην περιγραφή του.
2. Το Τμήμα Υποστήριξης λαμβάνει το μήνυμα και αφού αξιολογήσει το αίτημα, τότε το διαβιβάζει στο Τμήμα Καταπολέμηση Απάτης (Τμήμα Προστασίας και Παρακολούθησης).
3. Το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης ελέγχει την ορθότητα των αρχικών πληροφοριών και τις συγκρίνει με τα δεδομένα εγγραφής του Πελάτη.
4. Εάν τα δεδομένα είναι ορθά, το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης εξετάζει το αίτημα για ενημέρωση των αλλαγών και ζητά πρόσθετα υποστηρικτικά έγγραφα, όπου χρειάζεται.
5. Τα δεδομένα του Πελάτη ενημερώνονται στο σύστημα.
6. Ο Πελάτης λαμβάνει μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνσή του με την επιβεβαίωση των αλλαγών.
Ο έλεγχος περιλαμβάνει επίσης εσωτερικό έλεγχο τυχόν εξατομικευμένων αλλαγών που έγιναν από τους υπαλλήλους του Εταιρείας.
2.2.10 Συνεχιζόμενη Δέουσα Επιμέλεια Πελατών
1. Όλοι οι Πελάτες ελέγχονται προσεκτικά σε όλες τις ενέργειες που πραγματοποιούν στον ιστότοπο: έλεγχοι στους Πελάτες, έλεγχοι στις καταθέσεις, έλεγχοι στα στοιχήματα, τις αναλήψεις από το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης.
2. Διεξάγεται συνεχής έλεγχος σύμφωνα με την προσέγγιση που βασίζεται στο κίνδυνο (risk-based approach) και η οποία περιγράφεται στην Πολιτική AML.
3. Εάν ο Πελάτης δεν μπορεί να περάσει επαρκώς τους ελέγχους δέουσας επιμέλειας ("ΔΕΠ"), σύμφωνα με τους όρους της Εταιρείας , η Εταιρεία θα τερματίσει τη σχέση της με τον Πελάτη.
4. Αναλόγως περίπτωσης, η Εταιρεία θα επανεξετάσει έναν αποτυχημένο ΔΕΠ για να προσδιορίσει την ανάγκη υποβολής αναφοράς ύποπτων συναλλαγών ("STR") (με την αντίστοιχη Κυβερνητική Υπηρεσία).
5. Ενισχυμένη ΔΕΠ απαιτείται όταν ανακαλύπτεται ασυνήθιστη δραστηριότητα από το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης.
6. Ο ετήσιος έλεγχος των περιπτώσεων ΔΕΠ διεξάγεται για να εξασφαλιστεί η συνεχής συμμόρφωση με τις διαδικασίες ΔΕΠ.
2.3 Κεφάλαια Πελατών στο Λογαριασμό
2.3.1 Επιλογή Νομίσματος
Όλα τα στοιχήματα, οι συναλλαγές του λογαριασμού του Πελάτη γίνονται μόνο σε ένα νόμισμα - ΕΥΡΩ.
Σύμφωνα με τους εσωτερικούς κανόνες της Εταιρείας, πολλά Συστήματα Πληρωμών μπορεί να επιτρέψουν στον Πελάτη να κάνει κατάθεση σε άλλο νόμισμα εκτός από το βασικό νόμισμα. Η μετατροπή του νομίσματος γίνεται από την πλευρά του Συστήματος Πληρωμών, σύμφωνα με τους κανόνες του κάθε Συστήματος Πληρωμών.
Η εγγραφή είναι διαθέσιμη στα ακόλουθα νομίσματα:
- Ευρώ (ΕΥΡ)
2.3.2 Καταθέσεις
i) Η Εταιρεία δεν δέχεται μετρητά, επιταγές μέσω ταχυδρομείου κλπ από τους Πελάτες.
ii) Η Εταιρεία θέτει τα όρια στις καταθέσεις ενός Πελάτη σύμφωνα με τις δικές της εσωτερικές πολιτικές διαχείρισης κινδύνων. Οι αρχικές καταθέσεις άνω των 10 Ευρώ και οι μεγάλες καταθέσεις άνω των 100 Ευρώ (μία ή περισσότερες συναλλαγές εντός 24 ωρών) ελέγχονται.
iii) Σε περίπτωση που ένας Πελάτης έχει ασυνήθιστη δραστηριότητα που δικαιολογεί περαιτέρω έρευνα (ασυνήθιστες αλλαγές στη διεύθυνση, τις καταθέσεις ή τη δραστηριότητα στοιχημάτων), όπως καθορίζεται από το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης, τότε επίσης εφαρμόζεται ενισχυμένη ΔΕΠ.
iv) Οι παρακάτω τρόποι είναι αποδεκτοί για κατάθεση στο λογαριασμό παιχνιδιού:
α) Μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων (ηλεκτρονικό πορτοφόλι, ηλεκτρονικά χρήματα).
β) Με πιστωτική κάρτα (VISA / MasterCard)
γ) Με προπληρωμένες κάρτες
Ο Πελάτης επισκέπτεται την www.parimatch.com.cy και μετά την επιτυχή σύνδεση στο λογαριασμό του, μπορεί να πλογηθεί στην ιστοσελίδα όπου μπορεί να προβεί σε κατάθεση. Επιλέγει το Σύστημα Πληρωμών σύμφωνα με τον προτεινόμενο κατάλογο για να υποβάλει σχετικό αίτημα. Στη σελίδα που αναγράφεται ο τρόπος πληρωμής, ο Πελάτης μπορεί να ελέγξει επίσης το ποσοστό της προμήθειας για κάθε τύπο πληρωμής.
Εάν ο Πελάτης επιλέξει ένα ηλεκτρονικό Σύστημα Πληρωμής, μεταφέρεται στη σελίδα του εν λόγω Συστήματος Πληρωμών. Θα διενερήσει την πληρωμή στην ιστοσελίδα του ιδιωτικού πορτοφολιού του Συστήματος Πληρωμής. Μόνο ένα πορτοφόλι Συστήματος Πληρωμής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για καταθέσεις στο λογαριασμό του Πελάτη. Επιπλέον, το Σύστημα Πληρωμών ελέγχει τη νομιμότητα των κεφαλαίων, σύμφωνα με τους όρους του κάθε Σύστηματος Πληρωμών.
Όταν ο Πελάτης προβεί στην κατάθεση με πιστωτική κάρτα - τα δεδομένα του Πελάτη ελέγχονται με τα καταχωρημένα δεδομένα στο Σύστημα Πληρωμών).
v) Η Εταιρεία επιτρέπει στους Πελάτες να έχουν περισσότερους από έναν ενεργούς τρόπους καταθέσεων. Οι έλεγχοι που περιγράφονται παραπάνω πραγματοποιούνται για κάθε τύπο μεθόδου κατάθεσης. Ο κίνδυνος τέτοιων Πελατών αυξάνεται σύμφωνα με την προσέγγιση που βασίζεται στον κίνδυνο (risk-based approach) όσον αφορά τις αναλήψεις τους. Ο Πελάτης θα πρέπει να επιλέξει για ανάληψη το Σύστημα Πληρωμών με το οποίο είχε προβεί σε κατάθεση. Περαιτέρω έλεγχοι που αναπτύχθηκαν για τον μετριασμό του υψηλού κινδύνου πολλαπλών μηχανισμών κατάθεσης περιγράφονται περαιτέρω.
vi) Όταν ο Πελάτης ανακατευθυνθεί στην σελίδα του Συστήματος Πληρωμών (iframe) και εφόσον συμπληρώσει τη σχετική αίτηση, το Σύστημα Πληρωμών ή ο Επεξεργαστής Πληρωμής καταγράφει τη συναλλαγή στο σύστημά του και στέλνει την απάντηση στο λογισμικό της Εταιρείας ότι η συναλλαγή ήταν επιτυχής. Εάν το Σύστημα Πληρωμών ή ο Παροχέας Πληρωμής εντοπίσει τυχόν ύποπτες πράξεις απάτης, θα αποστέλλεται ειδοποίηση στο λογισμικό της Εταιρείας και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που θα ενημερώνει για τους λόγους για τους οποίουςι η συγκεκριμένη συναλλαγή ήταν ανεπιτυχής.
vii) Τα μη εγγυημένα κεφάλαια δεν γίνονται αποδεκτά από την Εταιρεία.
viii) Η Εταιρεία δεν ευθύνεται στην περίπτωση που ο λογαριασμός του Πελάτη δε θα πιστωθεί εντός μιας καθορισμένης προθεσμίας λόγω σφάλματος τρίτων (τράπεζες, παροχείς πληρωμών, κανάλια επικοινωνίας κ.λπ.) ή λόγω ανωτέρας βίας.
2.3.3 Πίστωση που παρέχεται στους Πελάτες
Η Εταιρεία δεν επιτρέπει στοιχήματα βάσει μη εγγυημένων κεφαλαίων. Το σύστημα δε δίνει αυτόματα πιστώσεις στους Πελάτες.
2.3.4 Διαχείριση Λογαριασμών
i. Η Εταιρεία παρέχει στους Πελάτες δύο τύπους στοιχημάτων:
-Το στοίχημα που τοποθετείται πριν από την έναρξη του παιχνιδιού/αγώνα (pre-match).
-Tο στοίχημα τοποθετείται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού/αγώνα (live).
*Περισσότερες λεπτομέρειες για τους τύπους των στοιχημάτων που προσφέρονται από την Εταιρεία αναφέρονται στην παράγραφο 9 των Όρων και Προϋποθέσεων.
Αφού ο Πελάτης τοποθετήσει ένα στοίχημα, το σύστημα χρεώνει το ποσό του στοιχήματος στο λογαριασμό του Πελάτη.
Οι πράκτορες στοιχημάτων επανεξετάζουν τα αποτελέσματα που υπολογίζονται μετά από κάθε αγώνα για την ορθότητά τους, καθώς η απόδοσή τους συνδέεται με τα αποτελέσματα. Η ορθότητα των αποτελεσμάτων των αγώνων ελέγχεται από το Αρμόδιο Τμήμα. Τη στιγμή που ο αγώνας/παιχνίδι ολοκληρώθηκε το σύστημα πιστώνει στον λογαριασμό του Πελάτη τα κέρδη.
ii.Τα κεφάλαια των Πελατών δεν μεταφέρονται σε κανέναν τρίτο.
iii. Όλες οι συναλλαγές του λογαριασμού καταχωρούνται στην πλατφόρμα συναλλαγών του συστήματος. Τα αρχεία διατηρούνται σε διακομιστές της Εταιρείας και ταυτόχρονα δημιουργούνται αντίγραφα ασφαλείας.
iv. Δεν επεμβαίνουμε στους λογαριασμούς των Πελατών εκτός όπου απαιτείται από τις ειδικές διαδικασίες της Πολιτικής AML.
v. Τα μπόνους συγκεντρώνονται στο λογαριασμό του Πελάτη σύμφωνα με τους εσωτερικούς κανόνες αναφορικά με τα μπόνους και τους Όρους και Προϋποθέσεις της Εταιρείας. Ο Πελάτης πρέπει να πληρεί όλους τους όρους του προγράμματος μπόνους για να μπορεί να το διεκδικήσει.
2.3.5 Αναλήψεις από τα Κεφάλαια του Πελάτη
i) Η Εταιρεία παρέχει τους ακόλουθους τρόπους ανάληψης από το λογαριασμό παιχνιδιού του Πελάτη:
-Μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων (ηλεκτρονικό πορτοφόλι, ηλεκτρονικά χρήματα) - χρόνος επεξεργασίας μέχρι 12 ώρες
-Με την πιστωτική κάρτα (VISA / MasterCard) - χρόνος επεξεργασίας (3-6 εργάσιμες ημέρες)
ii) Ο Πελάτης μπορεί να κάνει ανάληψη οποιουδήποτε ποσού από το λογαριασμό του που δεν υπερβαίνει το διαθέσιμο υπόλοιπο στο λογαριασμό του. Η ανάληψη μπορεί να γίνει μέσω:
- Τραπεζικής μεταφοράς στον τραπεζικό λογαριασμό του εντός 5 εργάσιμων ημέρων μετά την εντολή;
- Μεταφοράς μέσω ενός λογαριασμού Συστημάτων ηλεκτρονικού χρήματος εντός 1 εργάσιμης ημέρας μετά την εντολή (περισσότερες λεπτομέρειες στην παράγραφο 4 των Όρων και Προϋποθέσεων).
iii) Ο Πελάτης αιτείται ανάληψης από τον προσωπικό του λογαριασμό και συμπληρώνει ένα ειδικό έντυπο. Κάθε ανάληψη γίνεται από την ίδια πηγή από την οποία πραγματοποιήθηκε η πληρωμή.
iv) Η ανάληψη από τον στοιχηματικό λογαριασμό είναι διαθέσιμη πραγματοποιείται μόνο αφού έχει επαληθευτεί ότι τα προσωπικά δεδομένα του κατόχου του λογαριασμού παιχνιδιού συνάδουν και/ή ανταποκρίνονται στα προσωπικά δεδομένα του κατόχου του λογαριασμού της μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την κατάθεση. Οι μεταφορές χρημάτων προς όφελος τρίτων προσώπων απαγορεύονται αυστηρά, ανεξάρτητα από το βαθμό συγγένειας με τον Πελάτη.
v) Όλα τα έξοδα για τη μεταφορά κεφαλαίων επιβαρύνουν τον αποδέκτη και αφαιρούνται από το μεταφερόμενο ποσό.
vi) Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την παροχή ορθών πληροφοριών κατά την εγγραφή και την ενημέρωσή τους σε περίπτωση που υπάρξουν τυχόν αλλαγές, ώστε να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις με τα αιτήματα ανάληψης.
vii) Για να προβεί σε ανάληψη από το λογαριασμό του, ο Πελάτης πρέπει να περάσει από τη διαδικασία επαλήθευσης από την Εταιρεία.
Η Εταιρεία θα επαληθεύσει την ταυτότητα και τη διεύθυνση κατοικίας του Πελάτη, θα διεξάγει διαδικασίες ασφαλείας σε σχέση με το λογαριασμό παιχνιδιού και θα διασφαλίσει ότι υπάρχει συμμόρφωση με τους Όρους και Προϋποθέσεις της Εταιρείας σε σχέση με την πληρωμή των κερδών.
Η επαλήθευση γίνεται με τη μεταφόρτωση (upload) μιας καλής ποιότητας έγχρωμης φωτογραφίας του διαβατηρίου του Πελάτη και άλλων εγγράφων ταυτοποίησης και φωτογραφίας του μπροστινού μέρους της πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε για την κατάθεση στον λογαριασμό. Όλα τα δεδομένα θα πρέπει να είναι σαφώς ορατά. Σε περίπτωση άρνησης προσκόμισης των εγγράφων για ταυτοποίηση, για οποιονδήποτε λόγο, η Εταιρεία θα ενημερώσει σχετικά με το τι πρέπει να προσκομιστεί ώστε να ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση.
viii) Στον προσωπικό λογαριασμό του κάθε Πελάτη αναφέρεται ξεκάθαρα η προμήθεια της ανάληψης για κάθε τύπο μεθόδου ανάληψης.
Πρόσθετες αναλυτικές πληροφορίες αναφορικά με την κατάθεση και ανάληψη κεφαλαίων αναφέρονται στους Όρους και Προϋποθέσεις της Εταιρείας.
Δεν μπορεί να γίνει καμία μεταφορά από παίκτη σε παίκτη.
2.3.6 Απορριφθείσες Συναλλαγές
Η Εταιρεία μπορεί να απορρίψει την συναλλαγή της κατάθεσης στις ακόλουθες περιπτώσεις:
-Σε περίπτωση υποψίας ή ανίχνευσης απάτης ή παραβίασης στο λογαριασμό του Πελάτη
-Σε περίπτωση υποψίας ή ανίχνευσης ότι η πιστωτική κάρτα δεν ανήκει στον κάτοχο του λογαριασμού.
Το σύστημα πληρωμών μπορεί να απορρίψει τις καταθέσεις για διάφορους λόγους αλλά δεν αποκλείει: Ανεπαρκή Κεφάλαια, Μη εξουσιοδοτημένη συναλλαγή από τον κάτοχο της κάρτας, η κάρτα έχει λήξει, μη έγκυρο CVV2, περιορισμένη κάρτα, μη επικυρωμένη κάρτα, μη έγκυρος αριθμός κάρτας, μη επιτρεπόμενη συναλλαγή, απωλεσθείσα/κλεμμένη κάρτα, μη έγκυρο ποσό.
Σε περίπτωση υποψίας απάτης (πολλαπλή λογιστική, χρήση οποιουδήποτε λογισμικού για αυτοματοποιημένα στοιχήματα, στοιχήματα άρμπιτραζ, εάν ο λογαριασμός του παίκτη δεν χρησιμοποιείται για στοιχήματα και άλλα προϊόντα που προσφέρονται από την Εταιρεία, κατάχρηση του προγράμματος ανταμοιβής κ.λ.π.). Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει τις εργασίες και / ή τις πληρωμές στο λογαριασμό του παίκτη κατά τη στιγμή επαλήθευσης της δραστηριότητας του παίκτη μέχρι αυτή να ολοκληρωθεί.
Το Σύστημα Πληρωμών μπορεί να απορρίψει μιαν συναλλαγή ανάληψης εάν η τράπεζα δεν δέχτηκε τη μεταφορά. Σε τέτοια περίπτωση, το Σύστημα Πληρωμών θα επιστρέψει τα κεφάλαια στην Εταιρεία.
Αν το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης ανακαλύψει τυχόν ασυνήθιστες συναλλαγές (δηλαδή συναλλαγή που απορρίφθηκε), θα ειδοποιήσει τον MLRO για να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα ώστε να κατατεθεί ένα STR.
2.3.7 Κατάσταση Δραστηριότητας Πελάτη
Κάθε Πελάτης μπορεί από την προσωπική του σελίδα να ελέγξει λεπτομέρειες σχετικά με την δραστηριότητα του.
2.4 Κλείσιμο Λογαριασμών
2.4.1 Αδρανείς Λογαριασμοί
Σύμφωνα με την Οδηγία 32/2019 της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων, η οποία δημιουργήθηκε στη βάση των διατάξεων του Περί Στοιχημάτων Νόμου του 2019, Ν. 37(Ι)/2019, ένας λογαριασμός θεωρείται αδρανής αν δεν υπήρχαν συναλλαγές για 24 συνεχόμενους μήνες. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει οποιαδήποτε καταχώρηση σε αυτόν τον λογαριασμό, δεν έχουν τοποθετηθεί στοιχήματα, και δεν έχουν πραγματοποιηθεί καταθέσεις ή αναλήψεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Η Εταιρεία και τα τμήματά της παρακολουθούν τους αδρανείς λογαριασμούς. Το σχετικό Τμήμα τηρεί μητρώο αδρανών λογαριασμών. Σύμφωνα με το μητρώο που τηρείται, αποστέλλεται ειδοποίηση στον Πελάτη στην καταχωρημένη ηλεκτρονική διεύθυνση του. Επιπλέον, είναι δυνατό να δεχθεί τηλεφώνημα ο κάτοχος ενός τέτοιου λογαριασμού, εφόσον καταχωρήθηκε ενεργός αριθμός τηλεφώνου κατά τη διαδικασία εγγραφής / επαλήθευσης.
Οι αδρανείς λογαριασμοί που έχουν ιστορικό συναλλαγών δεν καταργούνται από το σύστημα.
2.4.2 Απενεργοποίηση ή Κλείσιμο Λογαριασμών
Όλοι οι λογαριασμοί με ιστορικό συναλλαγών δεν καταργούνται από το σύστημα.
Τα κεφάλαια που παραμένουν στους λογαριασμούς που έχουν παγοποιηθεί κατόπιν αιτήματος του Πελάτη (για παράδειγμα αυτοπεριορισμένοι παίκτες) τυγχάνουν επεξεργασίας σύμφωνα με τη διαδικασία ανάληψης.
2.4.3 Κατασχεθέντες Λογαριασμοί
Το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης παρακολουθεί συνεχώς τις συναλλαγές του Πελάτη. Εάν κάποιος υπάλληλος του αρμόδιου Τμήματος ανιχνεύσει ασυνήθιστη και/ή ύποπτη δραστηριότητα, ο λογαριασμός του Πελάτη ενδέχεται να μπλοκαριστεί για περιορισμένη περίοδο έως ότου διεξαχθεί έρευνα. Επιπλέον, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει στοιχήματα, να ακυρώσει κέρδη και να αφαιρέσει τα μπόνους από τον σχετικό στοιχηματικό λογαριασμό.
2.4.3.1. Η Εταιρεία θεωρεί τις πιο κάτω ενέργειες ύποπτες:
i) ο Πελάτης ανοίγει περισσότερους από έναν λογαριασμούς στοιχημάτων (για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τα ίδια ή παρόμοια ονόματα, διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail, ίδια ή παρόμοια δυναμική διεύθυνση IP, υπολογιστές ή άλλες συσκευές κ.λ.π.) και / ή
ii) ο Πελάτης ενεργεί ως μέλος του συνδικάτου (χρησιμοποιώντας τα ίδια ή παρόμοια ονόματα, διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail, ίδια ή παρόμοια διεύθυνση IP, ηλεκτρονικούς υπολογιστές ή άλλες συσκευές που ενεργούν με το ίδιο ή παρόμοιο πρότυπο).
Μετά την αναστολή του λογαριασμού εμφανίζεται μια ειδοποίηση στη σελίδα του Πελάτη και η ομάδα Υποστήριξης Πελατών απαιτεί πληροφορίες ή / και έγγραφα για να ελέγξει την ύποπτη ενέργεια. Επίσης, πρόσθετες πληροφορίες μπορούν να ζητηθούν από συνεργάτες που επεξεργάζονται καταθέσεις και αποσύρσεις από λογαριασμούς παιχνιδιών, προκειμένου να ληφθούν πληροφορίες σχετικά με την προέλευση των κεφαλαίων.
Ο Πελάτης έχει ακόμα τη δυνατότητα πρόσβασης στον προσωπικό του λογαριασμό κατά τη διαδικασία της έρευνας, αλλά τα κεφάλαια παραμένουν παγοποιημένα και οι συναλλαγές δεν επιτρέπονται μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα.
Όλα τα βήματα έρευνας καταγράφονται στο σύστημα. Εάν η έρευνα ολοκληρωθεί με επιτυχία, το αρμόδιο Τμήμα αποδεσμεύει το λογαριασμό και ο Πελάτης μπορεί να διαχειριστεί ξανά τα κεφάλαιά του. Εάν δεν υπήρξε απάντηση στην ειδοποίηση ή ο Πελάτης δεν προσκόμισε ικανοποιητικό δεδομένα για να ολοκληρωθεί η έρευνα - ο λογαριασμός θα παραμείνει μπλοκαρισμένος μέχρι να ληφθούν τα απαιτούμενα έγγραφα.
2.5 Πελάτες με Ρίσκο
2.5.1 Ανήλικοι
Σύμφωνα με την Διαδικασία Ταυτοποίησης και τους Όρους και Προϋποθέσεις της Εταιρείας, άτομα κάτω των 18 ετών δεν επιτρέπεται να εγγραφούν και να παίξουν.
Πραγματοποιείται 100% αυτόματος έλεγχος κατά την εγγραφή στην ιστοσελίδα www.parimatch.com.cy.
Ο Πελάτης είναι προσωπικά υπεύθυνος για την παροχή ψευδών πληροφοριών. Εάν η Εταιρεία ανακαλύψειότι ο Πελάτης έχει δώσει ψευδή στοιχεία, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να εφαρμόσει όλα τα κατάλληλα μέτρα όπως περιγράφεται στην Πολιτική ΔΤΣ και τους Όρους και Προϋποθέσεις της Εταιρείας.
Εάν εντοπιστεί πως ο λογαριασμός ανήκει σε ανήλικο πρόσωπο, ο λογαριασμός αυτός θα μπλοκαριστεί αμέσως και όλες οι συναλλαγές σε επεξεργασία θα ακυρωθούν. Οποιαδήποτε κεφάλαια παραμείνουν σε αυτό το λογαριασμό θα επιστραφούν στον κάτοχο του λογαριασμού.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι ένας ανήλικος παίκτης έχει καταθέσει κεφάλαια, το υπόλοιπο των κεφαλαίων αυτών θα επιστραφεί στον ανήλικο.
2.5.2 Προβλήματα Εθισμού Τζόγου
Υπάρχουν 3 τρόποι αναγνώρισης προβλημάτων εθισμού τυχερών παιχνιδιών και οι αντίστοιχες ενέργειες για κάθε είδος προβλήματος:
1. Ο Πελάτης ενημερώνει από μόνος του την ομάδα Υποστήριξης Πελατών για το πρόβλημα εθισμού του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ζωντανής συνομιλίας ή τηλεφωνικής κλήσης. Το αίτημα υποβάλλεται στο Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης για αξιολόγηση και λήψη όλων των απαραίτητων ενεργειών για να περιορίσει προσωρινά ή μόνιμα το λογαριασμό. Μετά την επεξεργασία του αιτήματος από το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης, ο Πελάτης ενημερώνεται για τις αλλαγές που έγιναν στο λογαριασμό του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
2. Αξιολόγηση από την Ομάδα Υποστήριξης Πελατών. Κατά την επικοινωνία με τους Πελάτες, η ομάδα Υποστήριξης εντοπίζει τους Πελάτες με πρόβλημα εθισμού μέσω των ζωντανών συνομιλίων ή κλήσεων. Συνήθως τέτοιοι Πελάτες παρενοχλούν την ομάδα Υποστήριξης ή άλλους Πελάτες ή επιδεικνύουν καταναγκαστική συμπεριφορά όσον αφορά τα τυχερά παιχνίδια. Ένα από τα βασικά αίτια του καταναγκαστικού παιχνιδιού είναι η συνεχής απαίτηση πίστωσης από την Εταιρεία. (Κανείς δεν μπορεί να εκδώσει πιστώσεις σε Πελάτες).
3. Μαθηματική αξιολόγηση. Το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης προβαίνει σε συνεχή ανάλυση κατά της απάτης και για AML σε όλες τις ενέργειες του Πελάτη. Ένας από τους παράγοντες της στενής παρακολούθησης είναι το πρόβλημα εθισμού στο τζόγο. Περιλαμβάνει τους ακόλουθους αλγορίθμους: εάν ένας Πελάτης έχει ζημιές, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 10 φορές σε περίοδο 3 μηνών (90 ημέρες), ή εάν ένας Πελάτης διπλασίασε τις απώλειες του κάθε μήνα για τους τελευταίους 12 μήνες τότε ο Πελάτης ταυτοποιείται ως “προβληματικός” Πελάτης εθισμένος στα τυχεριά παιχνίδια. Σύμφωνα με την ανάλυση αυτή, το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης ενημερώνει την Υποστήριξη Πελατών ώστε να επικοινωνήσουν με τον Πελάτη. Το τμήμα Υποστήριξης ξεκινά την επικοινωνία με τον Πελάτη, όπου του περιγράφουν την κατάσταση, του παρέχουν συνδέσμους σε ιστότοπους στήριξης ατόμων με εθισμό και του προτείνουν να υποβάλει αίτημα αυτοπεριορισμού με τις πιο άνετες και κατάλληλες συνθήκες για τον Πελάτη.
Μετά τον εντοπισμό Πελάτη με πρόβλημα εθισμού στο τζόγο που έγινε με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, ο Πελάτης λαμβάνει την κατάσταση "Πρόβλημα τζόγου" στο σύστημα της Εταιρείας.
Περισσότερες πληροφορίες για την Προστασία Πελατών και το Ασφαλές Παιχνίδι μπορείτε να βρείτε στην Παράγραφο 6 των Όρων και Προϋποθέσεων.
2.5.3 Αυτοπεριορισμός
Η Εταιρεία υποχρεούται να αποδέχεται πάντοτε και να εφαρμόζει τα ηλεκτρονικά αιτήματα για αυτοπεριορισμό των Πελατών, προκειμένου να τηρεί τις αρχές του Ασφαλές Παιχνιδιού. Ο Πελάτης δικαιούται να περιορίσει τις δαπάνες του λογαριασμού του, να θέσει χρονικό όριο περιορισμού ή ακόμα να αναστείλει το λογαριασμό του, αποστέλλοντας σχετικό αίτημα στην Εταιρεία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω του λογαριασμού του, αναφέροντας την ταυτότητα χρήστη και τον συγκεκριμένο τύπο, ποσό και χρονική περίοδο του περιορισμού.
Οι Πελάτες μπορούν να ζητήσουν τους ακόλουθους τύπους περιορισμών (Αυτοπεριορισμός):
i) Περιορισμός του μέγιστου ποσού των κεφαλαίων που ο Πελάτης μπορεί να στοιχηματίσει σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο (ημέρα, εβδομάδα, μήνα);
ii) Περιορισμός του μέγιστου ποσού των κεφαλαίων που ο Πελάτης μπορεί να χάσει κατά τη διάρκεια συγκεκριμένης χρονικής περιόδου;
iii) Ορισμός χρονικού ορίου για τη σύνδεση του Πελάτη στο λογαριασμό του;
iv) Αυτο-αποκλεισμός του Πελάτη από το στοίχημα - για ορισμένο χρονικό διάστημα ή επ’ αόριστον.
2.5.3.1. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιδιώξει να αλλάξει έναν ενεργό περιορισμό που έθεσε, ισχύουν οι ακόλουθοι κανόνες:
Εάν το αίτημα αλλαγής αποσκοπεί στο να μειώσει ή να συντομεύσει τον περιορισμό ή να τον ακυρώσει, το αίτημα αυτό δεν τίθεται σε ισχύ παρά μόνο μέχρι το πέρας 7 ημερολογιακών ημερών από την εφαρμογή του αρχικού περιορισμού.
Εάν η αίτηση αλλαγής επιδιώκει να αυξήσει ή να παρατείνει τον περιορισμό, το αίτημα αυτό πρέπει να τεθεί σε ισχύ αμέσως μόλις ληφθεί από την ομάδα Υποστήριξη Πελατών.
2.5.3.2. Οι Πελάτες που θέλουν να ενημερωθούν περαιτέρω αναφορικά με τους τύπους των περιορισμών που μπορούν να εφαρμόσουν, μπορούν να επικοινωνούν με την ομάδα Υποστήριξης Πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].
2.5.4 Πληροφορίες Προστασίας του Παίκτη
Κάθε Πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση στην ιστοσελίδα Ασφαλές Παιχνίδι ακολουθώντας τον σύνδεσμο - https://safergambling.gov.cy/.
Η σελίδα περιλαμβάνει συμβουλές σχετικά με το Ασφαλές Παιχνίδι, τεστ αυτοαξιολόγησης και πληροφορίες για οργανισμούς που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες αναφορικά με τον εθισμό στον τζόγο.
Κάθε Πελάτης μετά την επιτυχή σύνδεση του στο λογαριασμό του αποκτά πρόσβαση στη σελίδα του. (Οι Πελάτες ενημερώνονται για τη σημασία της ασφαλούς διατήρησης της ταυτότητας χρήστη και του συνθηματικού τους μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στη σελίδα μας.) Μετά την εγγραφή, είναι μία από τις υποχρεώσεις του Πελάτη να κρατήσει μυστικό τον αριθμό λογαριασμού και τον κωδικό πρόσβασής του.
Η προσωπική του σελίδα περιλαμβάνει:
1. Τα οικονομικά δεδομένα του Πελάτη:
-τον αριθμό λογαριασμού, το υπόλοιπο του λογαριασμού, τα αιτήματα ανάληψης - στη σελίδα σύνοψης (summary page)
-το ιστορικό όλων των κινήσεων που έγιναν στο σύστημα (ημερομηνία, ώρα, ποσό, είδος ενέργειας και περιγραφή της πηγής της πληρωμής)
2. Πληροφορίες στοιχημάτων Πελατών:
-Ημερομηνία, ώρα, ποσό, αθλητικό γεγονός, απόδοση και αποτέλεσμα κάθε στοιχήματος που έγινε
3. Ο Πελάτης που δεν τελείωσε το στοίχημα:
-Ημερομηνία, ώρα, ποσό, αθλητικό γεγονός, απόδοση κάθε στοιχήματος που έγινε αλλά δεν έχει παίξει ακόμα
4. Σελίδα κατάθεσης / ανάληψης, όπου ο Πελάτης μπορεί να εξετάσει όλους τους πιθανούς τρόπους για την κατάθεση και ανάληψη κεφαλαίων, να ελέγξει την προμήθεια και να επιλέξει τον πιο βολικό τύπο.
5. Προβολή ρύθμισης λογαριασμού, όπου ο Πελάτης μπορεί να ενημερώσει τις πληροφορίες του, να προσθέσει έγγραφα, να αλλάξει το συνθηματικό κλπ. Επίσης, ο Πελάτης μπορεί να δει τις προσφορές μπόνους που σχετίζονται με αυτόν.
Εφόσον όλες οι συναλλαγές στη σελίδα των Πελατών αναφέρουν την ώρα και την ημερομηνία της δραστηριότητας, ο Πελάτης μπορεί να παρακολουθήσει τις αλλαγές και τις ενέργειες που έγιναν. Επίσης, αν ο Πελάτης έχει αμφιβολίες, μπορεί εύκολα να επικοινωνήσει στη ζωντανή συνομιλία υποστήριξης και να ελέγξει τη διεύθυνση IP και την ημερομηνία της τελευταίας σύνδεσης.
Στην κάτω γραμμή της ιστοσελίδας υπάρχει ένας σύνδεσμος για τη σελίδα Ασφαλές Παιχνίδι (https://safergambling.gov.cy/). Ο σύνδεσμος εμφανίζεται συνεχώς σε όλες τις σελίδες.
2.6 Αποδοχή Στοιχημάτων
2.6.1 Πραγματικό Παιχνίδι
Τα στοιχήματα μπορούν να γίνουν αποδεκτά μόνο από εγγεγραμμένους Πελάτες που έχουν περάσει επιτυχώς την διαδικασία δέουσας επιμέλειας και έχουν αποκτήσει πρόσβαση στον προσωπικό τους λογαριασμό στη σελίδα. Το στοίχημα θα γίνεται αποδεκτό σε κάθε περίπτωση, εκτός όπου:
-Δεν υπάρχουν αρκετά κεφάλαια στο λογαριασμό του Πελάτη.
-Ο Πελάτης ήταν υποχρεωμένος να υποβληθεί στη διαδικασία ενισχυμένης δέουσας επιμέλειας, αλλά δεν την έχει ολοκληρώσει ακόμα.
-Το τμήμα Καταπολέμησης Απάτης έχει μπλοκάρει προσωρινά το λογαριασμό λόγω ασυνήθιστων και/ή ύποπτων ενεργειών μέχρι ο Πελάτης να επιβεβαιώσει ότι όλα είναι ορθά.
2.7 Παράπονα Πελατών
2.7.1. Σε περίπτωση διαφωνίας, συνιστάται ο Πελάτης να υποβάλει γραπτό παράπονο στην Εταιρεία μέσω της υπηρεσίας Υποστήριξης Πελατών ([email protected]).
Το παράπονο θα πρέπει να περιέχει σαφείς και αδιαμφισβήτητες πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα του παραπονούμενου και να παρέχει όλα τα σχετικά στοιχεία που οδήγησαν στο παράπονο, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών οικονομικών εγγράφων που επιβεβαιώνουν την πληρωμή του/των τοποθετημένου/νων στοιχήματος/των.
2.7.2. Ο Πελάτης και η Εταιρεία θα πρέπει να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίτευξη φιλικού διακανονισμού μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Κατά γενικό κανόνα, η Εταιρεία θα αποφανθεί σχετικά με το παράπονο του Πελάτη εντός 10 εργάσιμων ημερών.
2.7.3 Οποιαδήποτε διαφορά ή απαίτηση που προκύπτει από ή σε σχέση με τους Όρους και Προϋποθέσεις, την Πολιτική KYC ή το αντικείμενό της, συμβατικού ή μη συμβατικού χαρακτήρα, διέπεται και ερμηνεύεται σύμφωνα με τη νομοθεσία της Κυπριακής Δημοκρατίας.
2.7.4 Εάν για κάποιο λόγο ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την επίλυση του παραπόνου από την Εταιρεία, μπορεί να αποταθεί στην Εθνική Αρχή Στοιχημάτων:
ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΩΝ:
Διγενή Ακρίτα 83,
1070 Λευκωσία
Τηλεφωνικό κέντρο: 22 881800
Email: [email protected]
2.7.5 Το παράπονο στην ΕΑΣ πρέπει να περιέχει σαφείς και αδιαμφισβήτητες πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα του παραπονούμενου και να παρέχει όλα τα σχετικά στοιχεία που οδήγησαν στο παράπονο.
Το παράπονο του Πελάτη στην ΕΑΣ θα διέπεται από τη διαδικασία υποβολής και εξέτασης των παραπόνων που εγκρίθηκε από την ΕΑΣ και δημοσιεύεται στον ιστότοπο της ΕΑΣ.
2.7.6 Διευκρινίζεται ρητά ότι για όλα τα ανεπίλυτα παράπονα, την τελική κρίση / απόφαση την έχει η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων (ΕΑΣ).
3. ΜΗΤΡΩΑ
Η Εταιρεία διατηρεί μητρώα βασικών πληροφοριών των στοιχημάτων. Το σύστημα έχει τη δυνατότητα δημιουργίας αυτοματοποιημένου μητρώου κατόπιν αιτήματος. Όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται στο μητρώο του Πελάτη, το οποίο περιλαμβάνει αλλά δεν περιορίζεται σε:
1. Όλα τα στοιχεία εγγραφής (όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κ.λ.π.)
2. Όλα τα στοιχεία πληρωμής (όλες οι κινήσεις και οι μέθοδοι πληρωμής)
3. Ιστορικό όλων των στοιχημάτων
4. Κατάσταση (status) λογαριασμού που δόθηκε από το Τμήμα Καταπολέμησης Απάτης και άλλα αρμόδια Τμήματα
5. Σχόλια του Τμήματος Πληρωμών ή Καταπολέμησης Απάτης
6. Όρια που εφαρμόζονται στους Πελάτες