Παραπονα
Κανόνες διαδικασίας και χειρισμού παραπόνων και αμφιλεγόμενων καταστάσεων
Πρώτα απ 'όλα, η εταιρεία Pari-Match ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της. Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας και τη μη αδιαφορία για περιπτώσεις όπου, ίσως, δεν έχουμε φτάσει το στόχο. Ο χειρισμός σας με τα παράπονα, σχόλια ή επιθυμίες είναι ένας σημαντικός τρόπος για την κατανόηση της εταιρίας για τις πραγματικές ανάγκες των πελατών. Σας ζητάμε να περιγράψετε όσο το δυνατόν λεπτομερώς την κατάσταση. Η ομάδα ειδικών οι οποίοι αντιμετωπίζουν δύσκολες καταστάσεις, θα αρχίσει αμέσως να επιλύει το πρόβλημά σας.
Υποβολή αιτήματος παραπόνου
Αν θέλετε να υποβάλετε ένα αίτημα παραπόνου, μπορείτε να το κάνετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected].
Τι πρέπει να κάνετε;
Για την γρήγορη επίλυση του αιτήματος, θα πρέπει να μας δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, όπως επίσης:
- Το όνομά σας
- Τον αριθμό του λογαρισμού του παιχνιδιού σας
- Όλες τις λεπτομέρειες του παραπόνου σας
Τι θα συμβεί στη συνέχεια;
Μόλις λάβουμε το αίτημά σας με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, στη συνέχεια θα ανατεθεί σε μέλος της εξειδικευμένης μας ομάδας στις δύσκολες καταστάσεις ώστε να αξιολογηθεί και να δωθεί απόφαση. Θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε εντός των 24 ωρών μετά την λήψη του αιτήματός σας.
Εάν η απάντησή μας δεν θα είναι ικανοποιητική, θα μπορέσετε να ζητήσετε κλιμάκωση, η οποία θα ελέγχεται από ένα μέλος της ομάδας μας. Έπειτα θα λάβετε την τελική απάντηση.
Εάν δεν θα είστε σύμφωνοι με την τελική μας απάντηση, μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας στην Εθνική Αρχή Στοιχημάτων Κύπρου (ΕΑΣ). Η Parimatch θα συμμορφωθεί με την απόφαση της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων Κύπρου (ΕΑΣ).